Wednesday, December 31, 2008

မဂၤလာႏွစ္သစ္ ၂၀၀၉

မဂၤလာႏွစ္သစ္ပါခင္ဗ်ာ။
တစ္ႏွစ္ကုန္သြားၿပန္ပါၿပီ။ အခ်ိန္ေတြကုန္တာ ေတာ္ေတာ္ၿမန္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ေတာ္ေတာ္ ၿမန္တယ္လို႕ ထင္ရပါတယ္။
စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲမွာ ဖတ္ဖူးတယ္။
“ ဘယ္ကိုသြားသြား အသြားခရီးထက္ အၿပန္ခရီးက ပိုၿမန္တယ္လို႕ ထင္ရတတ္တယ္“တဲ့
အဲဒီေတာ့ သင္ အခ်ိန္ေတြကုန္တာ ၿမန္ေနတယ္လို႕ ထင္ရင္ေတာ့ အၿပန္ခရီးကို ေရာက္ေနၿပီလို႕ မွတ္ယူလိုက္ပါတဲ့။

ၿပီးေတာ့ စာေရးဆရာႀကီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲမွာေတာ့ ဒီလိုေရးထားတယ္။
တကယ္ေတာ့ အခ်ိန္ေတြက ၿမန္တယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသက္အရြယ္ေၾကာင့္ထင္ရတာတဲ့။ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသက္ (၅) ႏွစ္တံုးက (၁) ႏွစ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဘ၀မွာ ၿဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ရဲ႕ ငါးပံုတစ္ပံု (၁/၅)၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၁၀ ႏွစ္ဆိုရင္ (၁) ႏွစ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အသက္ရဲ႕ ဆယ္ပံု တစ္ပံု (၁/၁၀)၊ တကယ္လို႕ အသက္ငါးဆယ္ဆိုရင္ေတာ့ အပံု ငါးဆယ္ပံုတစ္ပံု (၁/၅၀)။ ဒါေၾကာင့္ အသက္ႀကီးလာေလေလ အခ်ိန္က ပိုၿမန္တယ္လို႕ ထင္ရေလေလပဲတဲ့။

ႏွစ္သစ္မွာ အားလံုးခ်မ္းေၿမ႕ပါေစ။


0 comments:

Visitor's Location

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP